Beantwoord live de vragen van uw klanten

Zoek contact met bezoekers en lever real-time ondersteuning aan klanten


Maak aangepaste welkomstberichten

Configureer automatische welkomstberichten voor elk kanaal en personaliseer de lay-out van de knop.

Personaliseer vensters

Definieer hoe de Live Chat-knop verschijnt. Beslis of de chat automatisch moet openen en na hoelang

Maak vooraf gedefinieerde antwoorden

Maak shortcuts om voorgeschreven sjabloon antwoorden te gebruiken voor veelvoorkomende vragen.

Groepsgesprekken

Voeg meerdere gebruikers toe aan een conversatie om een groepschat aan te maken.

Pas aan per land

Maak meerdere kanalen om je aan te passen aan verschillende talen.

Definieer een verantwoordelijke werknemer

Voeg werknemers toe aan elk kanaal om verzoeken van klanten makkelijk te verdelen tussen werknemers.

Conversatiebeoordeling

Krijg een helder beeld van uw serviceniveau via een eenvoudig evaluatiesysteem aan het einde van elk gesprek.

Overal toegang, waar u ook bent

Chat vanuit elke module

Voer gesprekken met uw klanten vanuit Odoo om te kunnen multitasken als u zoekt naar belangrijke informatie uit de backend van uw omgeving. Bekijk alle informatie tegelijkertijd als het gespreksvenster open is, zodat u juiste en nauwkeurige antwoorden kunt geven.


Verbeter uw niveau van diensten

Zorg dat klanten tevreden blijven

Verzamel feedback van klanten om de kwaliteit van uw dienstverlening te verbeteren met een simpele waarderingstool voor live chatsessies. Klanten moeten enkel het gesprek beoordelen nadat hun vragen zijn beantwoord.


Antwoord sneller met sjablonen

Vooraf gedefinieerde antwoorden gebruiken om sneller te worden

Besteed minder tijd aan veelgestelde vragen door standaardantwoorden te gebruiken. Pas antwoorden aan en voeg zoveel snelkoppelingen toe als u wilt.


Wilt u ook live communiceren met uw klanten?

Neem contact op voor meer informatie of een live demo