Fantastische Helpdesk

Voor een geweldige klantenservice.


 
 

Geweldige gebruikersinterface

Klantentickets volgen, prioriteren en oplossen.

Uw tickets indelen zoals u wilt met de geweldige kanbanweergave.
Krijg direct een overzicht van de workload van uw team en controleer de status van een ticket op basis van uw zelfgekozen SLA-regels.

Geoptimaliseerd voor productiviteit

SLA's, automatisering, sjablonen en vooraf gedefinieerde antwoorden.

Odoo Helpdesk is geoptimaliseerd voor de productiviteit van uw team:

  • Stel je SLA-regels op en laat Odoo automatisch acties uitvoeren.
  • Automatiseer e-mails of acties in de verschillende fases van ticketafhandeling.
  • Definieer dynamische e-mailsjablonen om de meest voorkomende antwoorden te automatiseren.
  • Verwijs met één muisklik tickets door naar de manager.
  • Nodig experts uit voor een livediscussie.
  • Gebruik vooraf gedefinieerde antwoorden in een livechat om direct te reageren. 

Verkoop support contracten

Gemakkelijk verkopen, verlengen en upsellen.

Verkoop ondersteuningscontracten om automatische helpdeskdiensten aan uw klant te leveren. Houd de tijd bij van elk contract met de timesheet app, en upsell automatisch bij tijdelijke contracten. Stel waarschuwingen in voor uw verkoop- of helpdeskteam op basis van de klantstatus.

person holding pen and writing on paper

Voorzie intelligentere zelfbediening

Ingebouwde kennisbank voor klanten.

Ontwikkel uw selfservice-platform door uw FAQ, trainingsvideo's en presentaties rechtstreeks aan een ticket te koppelen. Gebruik het forum om een gemeenschap rond uw product te ontwikkelen.

Laat klanten hun tickets sluiten

Verleen autonomie. Verhoog de productiviteit.

Verklein de kans op fouten, vermijd misverstanden en laat meer tijd over aan de helpdeskteams om zich bezig te houden met wat hun aandacht echt nodig heeft.

Ook uw helpdesk stroomlijnen met de rest van uw organisatie?

Neem contact op voor meer informatie of een live demo